wtorek, 22 września 2015

Ano początek wreszcie :) część druga

.....wioo koniki wiiiooo!!! ..o widzę ,że obudziłeś sie bracie już ze pół dnia minęło jakem Cię zmienił heh
Myślę ,żeś wyspany .Napij się wody .. Słucham ?, a o historiję pytasz, zatem ten tego ....hmmm..ano na Noem skończyłem  ha! prawda Noe..
Wiesz napewno ,że potem potop był i zalał całą ziemię na czterdzieści dni wyobraź sobie bratku.
I ocalał tylko Noe ze swoją rodziną a w niej byli jego trzej synowie z żonami hehe znaczy się Sem ,Cham i Jafet haha no właśnie Jafet . Tutaj  początek niby nasz ale początek com wyczytał w starych księgach.
Piszę się ,że potomkowie Sema osiedli i rozmnożyli się po azji ,Chama zaś po Afryce ,a Jafet zawędrował do Europy , chyba tam gdzie Grecja dzisiaj leży hehe ano Grecja.
Tenże mocium pan miał synów ...znaczy się  Gomera ,Magoga...hmm..Madaja,Jawana Thubala Mesocha i..yy..Thyrasa. Jak pamiętam ..haha a mam dobrą pamięć..ee..od Gomera wywodzą się Galogrekowie ,od Magoga scytowie -masageci na ziemich Rosji .od Madaja hhmmzapomniałem ,ale przypomni mi się napewno ,na czym to ja skończyłem aha!..od Jawana pochodzą Jonowie czyli Grecy z Troji,, od Mesocha Kapadokowie , od Thubala ten tego hmm.. Hiberowie (hiszpanie) i Cetelubowie ,zaś od Thyrasa (Tiras) trakowie wyobraż sobie bratku .
Tutaj dodatkowo z ksiąg greckich wiem,że od potomkowów Jawana tzn, Elisa pochodzą Grekowie, od Tarsis (Tarszisz) cypryjczycy od Dodamina Rodyjczycy no i od Cetyma Cypryjczycy.
Nasza droga wiedzy idzie jednak w parze z Gomerem , pierwszym synem Jafeta syna Noego ..hmm znaczy się..
Gomer miał synów po kolei  Ascenazego (Aszkenazy) ,Ryphata(Rifat),Thogara(Togarma).
Oni dali początek ...hmm zastanowie się.hmm ..
Ascenazy to Scytowie, Ryphat to Pafla..gonowie tak tak....a pozniej Italia znaczy się Entowie,
Thogar zaś to Frygowie na zachodzie Azji mniejszej.
uff zadziwia mnie ta moja głowa, haha.. jakem żyw nadal nie  wiem jak ja to pojmuje hahaha
no coż myślę ,że na chwilkę starczy tego i poszukamy z konikami miejsca na popas.Co Ty na to ?
Zgadzasz się ..hahaha brawoo.. rozpalimy ognisko ,a może i kogo jeszcze spotkamy na szlaku wioo!!! koniki wiooo!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz